.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه‌اندازي خيمه نماز در پايگاه‌هاي امداد شرق مازندران

مسئول جمعيت هلال احمر نكا از راه‌‌اندازي خيمه نماز در پايگاه‌هاي امداد شرق مازندران در شهرهاي نكا، بهشهر و گلوگاه خبر داد.

به گزارش شمال نيوز، حسين حيدري امروز با حضور در ستاد تسهيلات سفر از  برپايي، نصب كمپ و چادر راهنماي مسافران نوروزي در ايام عيد نوروز امسال خبر داد و افزود: به مناسبت ورود مسافران به مازندران، دو كمپ و چادر راهنماي مسافران نوروزي در ورودي و خروجي شهر در شهرك شهيد عباسپور و پمپ بنزين نكا داير شد و در كنار آن خيمه نماز نيز براي نمازگزاران برپا مي‌شود.

حيدري ادامه داد: يك كمپ جاده‌اي نيز در منطقه خانسر نكا فعاليت دارد، در اين ماموريت امدادي، نيروهاي مختلف امداد و نجات، پزشكان، گروه‌هاي جوانان، نيروهاي خدماتي و ... به كارگيري مي‌شوند.

*اجراي طرح فرشتگان رحمت در ايام نوروز
مسئول جمعيت هلال احمر نكا از برگزاري طرح فرشتگان رحمت در ايام نوروز در اين شهرستان خبر داد.
وي گفت: اين طرح با هدف كمك‌رساني به نيازمندان جامعه در روزهاي پاياني سال برگزار مي‌شود.

حيدري اظهار داشت: طرح فرشتگان رحمت به منظور حمايت از خانواده‌هاي بي‌سرپرست و بدسرپرست اجرا مي‌شود، در اين طرح سبد مواد غذايي و پوشاك بين اين خانواده‌ها توزيع مي‌شود.
وي افزود: در اجراي اين طرح خيران و نيكوكاران كمك‌هاي نقدي و غيرنقدي خود را به مركز هلال احمر اهدا مي‌كنند، اين كمك‌ها پس از بسته‌بندي مناسب توسط گروه‌هاي مختلف امدادي در بين خانواده‌هاي نيازمند توزيع مي‌شود.

اين مسئول تصريح كرد: در سال جاري با برنامه‌ريزي انجام شده در سال جاري 100 سبد مواد غذايي و پوشاك براي خانواده‌هاي نيازمند تهيه شده كه در بين آنان توزيع مي‌شود.
حيدري تصريح كرد: اين طرح با توجه به اهداف جمعيت هلال احمر در راستاي ارائه خدمات بشردوستانه، ايجاد حس نوع‌دوستي و حمايت از ارزش‌هاي انساني اجرايي مي‌شود.

مسئول جمعيت هلال احمر نكا درباره هدف از اجراي طرح فرشتگان رحمت يادآور شد: طرح فرشتگان رحمت با ترويج سيره علوي، جلب كمك‌هاي مالي، غيرنقدي نيكوكاران و خيرين، ارائه خدمات حمايتي و رفع نياز از نيازمندان، به ويژه زنان خودسرپرست، بدسرپرست و بي ‌سرپرست اجرا مي‌شود.

وي در ادامه با اشاره به برگزاري دوره‌هاي مختلف آموزشي در سطح شهرستان خاطرنشان كرد: شهرستان نكا از جمله شهرهاي باداوطلب و اعضاي فعال هلال احمر است كه در طول سال چند نوبت اقدام به برگزاري دوره‌هاي مختلف امداد و نجات مي‌كند.

حيدري با اشاره به برگزاري اردوي جهادي در روستاي منطقه بالادست هزارجريب نكا بيان داشت: در اين اردوها نيز علاوه بر آموزش امداد و نجات بسته‌هاي حمايتي نيز در بين محرومان توزيع شده است


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.766 seconds.